torstai 23. toukokuuta 2013

! vuosipäivä !

 
Toissa päivänä blogi täytti vuosia eli oon tosiaan kirjotellu jo vuoden verran tänne ! Ihan hirveesti on vuoteen mahtunu juttuja, niin hyviä ku huonojakin. Vuoden aikana mun blogissa on käyny melkeen 60 tuhatta katselijaa ja lukijoita on kertyny huimat 234 ! Huhhuh oikeesti teitä on paljon :D Aloin eilen tekemään aika mittavaa urakkaa, eli lukemaan yks kerrallaan jokaista mun kirjottamaa postausta ja lisäilemään niihin noita tunnisteita. Urakka jatkuu tänään. Ajattelin, että helpottas varmaan kaikkia ku tuolta oikeesta sivupalkista voi vaan napsauttaa vaikka sanaa "valokuvaus" ja päästä lukemaan kaikki mun valokuvaamisesta kertovat postaukset ^^ Oli kyllä aika rankka homma lukee noita postauksia ja lisäillä tunnisteita, varsinkin kun on ite ne kirjottanu. Ehkä se on teille mielenkiintosempaa, mutta propsit silti kaikille jotka on koko tän blogin jaksanu selata läpi ! Noi mun alotusmerkinnät on kyl aika lapsenomasta tekstiä, mut oon silti aika tyytyväinen siihen 17-vuotiaasee Pietuun koska jotenki se teksti on yksinkertasuudesta huolimatta aika voimakasta. Siis ainaki mun mielestä. Hmm.. Mitäs muuta mun piti sanoo, no ainaki noista sivupalkissa olevista "suosituimmista" postauksista. Ärsyttää vähän ku suurin osa niistä on tollasia angstijuttuja, koska noihan määräytyy sen mukaa missä on käyny eniten kävijöitä, mutta ehkä mä poistan koko suosituimmat kohan koska noi tunnisteet on paljon parempia. Mutta joo, ei mulla muuta. Tässä vielä pari kuvaa bloggaus ajoilta !
 

Toivottavasti ootte tykänny mun blogista ja jaksatte seurailla tätä vielä jatkossakin ! :)

6 kommenttia

  1. mukana pysytään, ehdottomasti! :) saan sun postauksista jonkinlaista voimaa mun vaikeeseen elämäntilanteeseen, kiitokset siitä<3

    VastaaPoista
  2. jee, kivaa että teet noi tunnisteet, yks päivä just mietin etsiessäni yhtä postausta, et ne ois kätevät. (:
    ja todellakin aion pysyä lukijana, sun blogi on yks mun lemppareita. oot niin kiinnostava tyyppi, ja pystyn samaistuun moniin teksteihis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustaki noi on tosi kätevät ! Outoo etten oo aiemmin niitä tajunnu tehä, mut parempi myöhää ku ei millonkaa :D ja kiva että tykkäääääät :3

      Poista
  3. Vooi pietu, oot ihuna! Söpö jo nuorena! <3

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)