torstai 30. toukokuuta 2013

phone pictures

Jepajee, vaikkei siltä tunnukkaan niin koulu loppuu huomenna ja tänään oon selaillu vähän tän lukuvuoden kännykkäkuvia ja päätin jakaa niitä teiänki kanssa :) Pakko taas vähä ihkuttaa et tää vuos on ollu niiiiiin helvetin mahtava ettei mitään rajaa! Oon tutustunu ihan huippu tyyppeihin ja luonu mitä parhaimpia muistoja niitten kanssa ja tietty yksinkin. Hiustenväri on vaihtunut vaikka kuinka monta kertaa, mielialoista, ajatusmaailmasta tai elämän muista prioriteeteistä puhumattakaan ja tuntuu, että oisin ihan eri ihminen ku lukuvuoden alussa, ja tavallaanha mä oonki. Blogi ja moni muu asia on menestyny ja nään niin paljon kehitystä itessäni et oon oikeesti pitkästä aikaa itestäni ylpee. Kiitos kaikille mun elämään kuuluville ihmisille jotka tätä lukee, ja tietty niillekkin jotka ei lue. Rikastutatte mun elämää enemmän ku pystyn sanoilla kuvailemaan ♥
 
Peace & Love.
 


20 kommenttia

  1. aww sulla on iha tosi söpö hymy!!:3

    VastaaPoista
  2. aaaaaaaww! tuo vimppa kuva sai mut sulaan ihan täysin! :3 mikä on sun lemppari jätskimaku tai mitä syöt tossa kuvass? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrrrrr :333 öö no vanilija pehmis on paras mut eilen ku toi kuva otettii nii söin sateenkaarijätskii, tos on niiku päärynää ja mansikkaa ja jotain en muista mikä se kolmas oli :D mut oli siks hyväääää !!!1!

      Poista
  3. Ihania kuvia c: Opiskeleksää Luovis? Mä meen ens vuon Luovii kuntouttaval&valmentaval ni aattelin kysyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos :> ja eiku oon järvenpään invalla :)

      Poista
  4. Terve vaan, Pietu :)

    Mä oon nyt tosi julma & tuun pilaa sun ilosen postauksen tällä, mutta ajattelin että tänne saattaisit vastata, kun tää on uusin. Mutta joo, voimia sulle taisteluun masennusta vastaan, minäkin yritän selvitä siitä. Eihän mulla mikään kunnon masennus ole, ainakaan yhtä paha kun sulla, vetelen vaan pieniä pintanaarmuja, niinkuin itse asian ilmaisin. Joskus saattaa muutama veritippakin tulla ja näin, ja joskus taas puren itseni mustelmille ): Mutta voimia sulle, Pietu, yritän minäkin selvitä viidennen luokan loppuun asti, kevätjuhla on nimittäin huomenna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja ite en ainakaa luokittele että onko jollain "pahempi" masennus ku jollain toisella, mutta voimia sullekkin! Ja toivottavasti ne juhlat meni hyvin :>

      Poista
  5. neljas kuva, oot nii sulonen! ja toi vipa<3
    vaikka ite oon nii massanmukana kulkeva pukeutumisen suhteen, ja en yleensa ajattele yksittain kenenkaan tyylia, mutt jotenki sun tyyli pysayttaa.. oot aivan huikee! :)<3

    VastaaPoista
  6. Aaaaaaa ihania paitoja. Ja sun tukka on niiin superihana, varsinki noissa pörröpää kuvissa :3 Hihhihiii!

    VastaaPoista
  7. Rakastan tota vikaa <3 mulla vaihteeks kaikki perseellään, mut vietä aurinkoisii päivii ilman masennusta, pyydän ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mullaki aika perseellään taas asiat mutta yritän kyllä..

      Poista
  8. Minun on pakko nyt tunnustaa, että en olisi kyllä koskaan uskonut, että kun ensimmäisen kerran päädyin tänne blogin sivulle, niin jäisin koukkuun tähän. Ihan oikeasti ekalla kertaa mietin, että no onpa kyllä omituinen tyyppi ja taisin mainita kaverillekin kanssa.

    Mutta nyt kun on seuraillut tätä, niin tulee vain hirveä himo lukea koko aika lisää! Olen lukenut jokaisen postauksesi ja miettinyt asioita. Vaikket nyt ulkonäöllisesti (joo, todella pinnallista, mutta ihminen on ihmiselle susi) ole semmoinen ihminen, johon tutustuisin normaalissa tilanteessa, niin nyt vain mietin, että olis tosi siistiä tutustua.

    Kaikkea hyvää sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa ihana kommentti :3 ja kiitos, samoin sulle !!

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)