torstai 25. huhtikuuta 2013

Sweet dreams are made of this

Skorpioni 24.10. - 22.11.
Ketkuttelet jossakin asiassa kahden vaiheilla, tavallaan se on hyväkin juttu. Joudut valitsemaan hyvän ja pahan vaiheilta. Tiedät kuitenkin itse, kumpi on parempi.
 
 
Mä en tiiä mikä buumi tästäki on tullu, mut oon alkanu kattomaan joka päivä mun horoskooppi-ennustuksen, tai miksikä sitä nyt kutsumaan. Aika lailla omaksi huvikseni niitä luen, mutta ihmeen lähelle ne kyllä on tän parisen viikkoa osunut.. :o Tuunki varmaan lisäilemään noita tänne blogiin ilman sen suurempia selittelyjä aina sillon kun ne tuntuu osuvilta. Anyways, tää päivä oli jotenki ihan helvetin kaoottinen, mut omalla tavallaan myös opettavainen. Fiilikset on vaihdellu tänään niin rajusti, etten usko kenenkään ympärillä olleen jäävän paitsi tästä mun tunteiden väriskaalasta.. Varsinkin A joutui kärsimään näistä mun oikkuiluista, sen kanssa kun koko päivän hengailin. sorry :c Nyt mieli on kuitenkin tasaantunut ja on ihan hyvä olla. Huone on siivottu, iltalääkkeet otettu, huomiset vaatteet valittu ja on ihan uskomattoman tyyni olo. Saattaa kuulostaa ihan normaalilta, mutta mulle tää on tosi vieras tunne. Lähin olotila kuvastamaan tätä levollista tyyneyttä on ehkä se tyhjyyden tunne, joka jo itsessään kuulostaa ainakin musta tosi negatiiviselta. Ja sitä se totta vieköön onkin. Se tunne kun ei tunne mitään, mutta silti sitä jotain. Yleensä sellanen tulee kun on itkeny yksinään, tai no mistä minä tiedän onko yksinään vai muiden kanssa, mutta itkeny kummiskin ja sitku ne kyyneleet loppuu nii jää vaan sellanen ontto olo. Ihan ku kelluis jossain avaruudessa, pienen huminan saattelemana. Sit vaan *naps* ja on taas täällä. Pystyy ajattelemaan ja tuntemaan. Se tyhjyyden tunne on mun mielestä inhottavaa. Sellasta lamaannuttavaa.. Tyyneys taas, tää on ihan täydellinen tunne. Täydellinen just tähän hetkeen.
 
Hyvää yötä.


10 kommenttia

  1. mistä sä luet horoskooppias:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan vaa iltalehen sivuilta :`) http://www.iltalehti.fi/horoskooppi/

      Poista
  2. Kulta nää on ihania nää kevään ajan postaukset ja kuvat!! keväisiä :) sori ku en oo vähää aikaa lueskellu :/

    Oot ihanin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Purrrrr kiiitoss murunen :3 ja ei haittaaaa ! (:

      Poista
  3. Joo laita vaan horoskoopit tänne niin voin samalla lukea omani :D Skorpani täälläki :p Mulle taas tyhjyyden tunne on turva, vaikka se aiheuttaa ahdistusta koska silloin kun pitäisi tuntea, ei tunne mitän. Sekavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :D joo laittelen kyllä jatkossaki :P jaja joo toi on kyl tosi ristiriitanen ja hankala tunne. Mulla sitä tyhjyyttä kesti ihan liikaa kun tää nykynen lääkitys joskus pari vuotta sitten alotettiin. Varmaan reilu puol vuotta. Mut mulla on silleen, että joko mul on sitä mielialan vaihtelua, eli ihan helvetin hyvää oloa ja sit sitä helvetin pahaa. Tai sit on se tyhjyys millon ei oo sit kumpaakaan.. tosi, tosi sekavaa :D !

      Poista
  4. Horoskooppien lukemisessa hauskinta on se, kuinka ne tuntuu kuvaavan omaa elämää täydellisesti (vaikka kun tarkemmin rupeaa miettimään, niin ne saattaa olla täyttä roskaa... :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo toi on kyllä totta! Siihen ne varmaan perustuuki, että pistetää muutamia juttuja sieltä ja muutamia täältä ja sit joittenki on vähän pakko osua kohalleen :D et huumorimielellä näitä lueskellaa ::) tai mä luen

      Poista
  5. mäkin oon skorpioni ;) tui tui ku oot söpö <3 mä luen yleensä astrosta päivähoroskoopin :) pakko kai avautuu täs...oon kauan suunnitellu ottavani puukon ja vetää ranteet auki ja tyylii juosta junan alle,olo on vaa nii paska.mä sentää asun kotona mut olot ei oo mitää parhaimpii .. tänääkin koulus teki mieli nousta seisoo ja huutaa ja lähtee vetää.mut en vaa tehny sitä koska se olis vaa nii itsekäst tehä ktn sellast niinku jos itsarinki tekis ...ää,kauhee avaus tähän välii xD mut koit pärjät ;) ps.tää sun blogi on mahtava ;)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)