torstai 28. maaliskuuta 2013

I need someone, who needs me (k.18)

 (Kuva netistä)

Mitäpä sitä turhaan kaunistelemaan. Olo on niin paska että haluisin kuolla. Tuntuu ettei elämällä ole enää mitään annettavaa ja jos on niin se on jotain vitun kieroa ja kivuliasta. Koko ajan tulee pettymyksiä pettymysten perään ja kaikki on niin sekavaa etten tiedä mitä teen...

Ihan kuin ei olisi enää ketään kehen luottaa. Eikä ketään ketä kiinnostaa. Perheen kanssa en ole väleissä, laitosta ei tosiaankaan kiinnosta ja kavereilla on omat murheensa. Mulla ei ole mitään eikä ketään. Ainakin siltä tuntuu. Ei kukaan pidä mua parhaana ystävänään. Sellaisena jonka kanssa on hyvä olla, jolle voi puhua mistä vaan ja jonka kanssa voi tehdä mitä vaan. Tuntuu ettei kukaan pidä musta tälläisenä vaikka toisin väitetään. Oon kaikkea joko liikaa tai liian vähän. Liian ilkeä tai liian kiltti. Liian välinpitämätön tai liian takertuva. Liian iloinen tai liian surullinen...

Ja hei kaikki ystävät, kaverit ja tuttavat jotka luette tätä. Tiedän että välitätte musta ja kyllä mäkin välitän teistä, mutta pointti on se, että joka ikisellä teistä on jo se henkilö joka on tärkeämpi kuin minä. Oli se sitten perheenjäsen, ystävä tai seurustelukumppani, niin teillä jokaisella on sellainen. Mulla oli jo ihminen joka välitti, rakasti ja joka piti mua elämänsä tärkeimpänä ihmisenä, mutta koska elämä on vitun julmaa ja epäreilua, niin se ihminen hirttäytyi ja jätti mut yksin. Ehkä munkin kuuluu kuolla nuorena, tai elää jossain osastolla, lukkojen takana...




16 kommenttia

  1. Muista kulta rakas, että alamäen jälkeen tulee aina ylämäki ♥ Näitä molempia on elämässä yhtä paljon, joten sun elämässä on edess ävielä varmasti suuren suuri ylämäki.

    VastaaPoista
  2. Voimia sulle ! Mustakin välillä tuntuu ettei mulla ois ketään jolle puhua ja sehän on totta ja osaks mun oma vika kun oon nii hemmetin vaikee näissä kertomis asioissa. Mut nyt oon onneks ruennu tekemään blogiin luonnoksia joihin kirjoitan mitä haluaisin kertoa jollekkin ystävälle ja voin sanoa että se auttaa :-) samalla myös ajattelen, että sitten kun tulee sellainen ystävä tähän rinnalle niin voin hänelle lukea tuon aikaisia ajatuksia yms..
    ja kyllä sun kohdalle vielä tulee joku jolle voit puhua ja joka on sulle parasystävä ja sä sille :) kohtalo kyllä vie sut sit sen luokse tai toisinpäin :--) toivottavasti kohtalo johdattaa myös mun luokse jonkun.

    Terveisin : yks hemmetin ujo, joka ei ees omalla nimellä uskalla tulla kommentoimaan XD

    VastaaPoista
  3. Voi sinua. Tiedän täysin miltä susta tuntuu! Itsekkin olen aina se kolmaspyörä, enkä kenellekkään se tärkein (paitsi ehkä äidille). En omista parasta kaveria, enkä ole kenellekkään paras kaveri. En pysty myöskään kertomaan kenellekkään mitään salaisuuksia, koska aina oon saanut katua sitä..

    Ja joskus se, että sulla on monta ystävää voi olla parempi kuin yksi paras ystävä <3 Lähetän sulle paljon voimahaleja ja muitakin haleja (: Voi hyvin <3

    VastaaPoista
  4. *Hali*
    sä selviät kyllä tästä kaikesta. muista, että sulla on ihmisiä lähellä, ne ei jätä sua, vaikka välillä tuntuisikin niin. oot mahtava. älä unohda sitä. <3

    VastaaPoista
  5. Okei mulla nous kyyneleet silmiin.. Jos voisin nyt halata sua niin tekisin niin, en mä osaa muuta sanoa.

    VastaaPoista
  6. Sun elämässä on paljon tärkeitä asioita, ja sun elämä on tärkeä muille ihmisille. Vaikka se oma paras ihminen ei olisi vielä mistään ilmestynytkään, niin se kyllä tapahtuu vielä. Tiedän tunteen, koska mulla ei ole koskaan ollut sitä parhaista parhainta ystävää. Koska kaikilla on ainakin se yksi tärkeämpi ihminen. Mutta, vaikka tiedän että tää kuulostaa tosi kliseeltä, niin sun täytyy yrittää pysyä vahvana, eikä vaan yrittää vaan sä onnistut siinä! Sulla on elämässä vielä niin paljon nähtävää, ja varmasti sullekin kävelee vielä vastaan se ihminen, jolle voit kertoa koko tarinan jälkiesi takana ja se haluaa silti olla sun paras ystävä. <3 (ps. näin sut yks päivä kampissa, mutten uskaltanut sanoa (taaskaan) mitään :D) Toivottavasti tää kommentti saa sut edes hieman lohdullisemmalle tuulelle

    VastaaPoista
  7. Voi sinä hyvä ihminen! Voimahaleja sinne suunnattomasti. Jos yhtään lohduttaa, niin minäkin olen tuntenut samoja tunteita, mutta tässä seison, vahvempana kuin koskaan. Ja jos joskus ne samat ajatukset jahtaavat minua, niin en anna niille valtaa, muistan aina vain, että minua rakastetaan. Ihan oikeasti. Niin sinuakin.

    En yllytä sinua mihinkään, mutta oikeasti, jos joskus aiot tehdä jotain ikävää itsellesi, niin ota kynä käteesi ja kirjoita. Kirjoita kaikki ylös, mieti asioita, kirjoita miksi tahdot satuttaa itseäsi ja muistutat jokaista, miten paljon rakastat heitä. Sitten sinä tiedät totuuden.

    VastaaPoista
  8. Oon tosi mieltyny tähän Maakuntaradion biisiin ja sanoitukseen. Haluaisin jakaa sen kanssasi vaikken yhtään tiedä musiikkimaustasi.
    https://soundcloud.com/airiston-punk-levyt/maakuntaradio-tyhjyys

    VastaaPoista
  9. Okei, nyt loppu. Mun täytyy lopettaa tän blogin seuraaminen. Ei sinun vaan itseni takia.
    Haluun alottaa uuden paremman elämän, ja unohtaa kaiken paskan elämästäni. Tää blogi muistuttaa mua useasti munkin huonoista ajoista, jotka alkavat ehkä jopa olla takana päin.. Uskon että säkin saat elämäs alkaa rullaa, takapakkei tulee ja mullakin on niitä ollut ja tulee varmasti olemaan. Hiljaa hyvä tulee, niin haluan uskoa.

    Toivon Pietu sulle kaikkea hyvää ja uskon että kaikki muuttuu vielä joskus parhain päin ja nyt on minun vuoroni aloittaa uudestaan

    VastaaPoista
  10. Mua ärsyttää kun sä laitat aina näitä viiltelykuvia. Kuka nytte ottaa kuvia viillellyistä käsistään ja laittaa ne blogiinsa? Säälinkerjäys haisee.

    // Minun mielipide.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä..

      Poista
    2. Mä en ole teidän kahden anonyymin kanssa samaa mieltä. Mua itseä ei ärsytä kun Pietu laittaa viiltelykuvia. Se on osa Pietun blogia. Kai noita kuvia voisi jonkunlaiseksi taiteeksi sanoa... Se on taidetta. Se on myös rohkeutta. Rohkeutta jakaa noinkin henkilökohtaista asiaa. Enkä usko että kuvilla olisi tarkoitus kerjätä sääliä.

      Poista
    3. Mutta vastauksen tuohonhan hän tietää vain itse.
      Onko tuo säälinkerjäystä vai ei ?

      Poista
  11. Näinkin ykinkertainen kysymyk. Miksi viiltelet?

    www.janettemattila.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)