keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Green day, literally

 
Tänään tosiaan on ollut paljon parempi päivä kuin eilen, tai ainakin tähän mennessä.
En jaksa paljoa kirjoittaa koska olin oikeastaan koko aamun valokuvaamassa tuolla auringonpaisteessa ja sen jälkeen olen istunut monta tuntia koneen ääressä, vain kuvia muokaten. Ärsyttää vähän kun en ole ikinä niihin tyytyväinen, vaan aina näyttää siltä kuin ne olisivat keskeneräisiä. Toivottavasti kuitenkin tykkäätte ! Aiheena oli vihreä niinkuin varmaan huomaatte heheh :D

 

13 kommenttia

  1. Wau mistä idea vihreeseen teemaan? :0

    VastaaPoista
  2. missäpäi oot laitoksessa ? meinaa tuo buenohan on nurmijärvellä (: ja tosi hyvä blogi ja mahtavia kuvia !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nurmijärvellä mäki oon :) ja kiitti !

      Poista
    2. en oo ikinä nähny sua nurtsil vaik asun ittekki tääl? :D missä oikee pörräilet

      Poista
  3. Mukavaa kun ystäviltä saa hyviä ideoita!

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia! :3
    Ja mitenn voitkin olla noin söpööö :o
    ^^

    VastaaPoista
  5. Rakastan näitä kuvia :3

    Hirmusti jaksamisia sulle ja terveisiä mielisairaalasta!

    ♥: Anna
    heart-rendinh.blogspot.fi

    Ps. Oot söpö :)

    VastaaPoista
  6. aijai oon paras ku annoin tän loistavan aiheen ;)) ps.puumaa mä metsästän

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)