maanantai 17. joulukuuta 2012

Poika saturnuksesta

 (Kuva netistä)

 Poika saturnuksesta, se mä oon.
Ahdistunut, väsynyt, masentunut, epätoivoinen ja yksinäinen. Näitä kaikkia tunteita tunnen tällähetkellä. Oma keho ällöttää, hiusten väri kyllästyttää ja naamakin saa itkun partaalle. Miksi näytän tältä? Miksi tunnen näin? Pelkään etten riitä. Tiedän etten riitä. En kenellekkään, varsinkaan itselleni. Olen ruma, olen kuvottava ja kaikista eniten olen kyllästynyt tähän kaikkeen pahaan oloon.
Hymyilen. Kerron hauskoja juttuja. Katson kun ihmiset nauravat. Nauran samaan tahtiin, mutta sisälläni velloo katkeruus. Ärsyynnyn heihin. Ärsyynnyn itseeni. Tunnen huonoa omatuntoa kun tiedän sen näkyvän ulospäin. Suutun heille, sekä itselleni ja vetäydyn vielä syvemmälle kuoreeni. En sen iloisen ja kiltin persoonan kuoreen vaan sen toisen. Sen synkän ja ahdistuneen.
Viiltelen. Nautin siitä, vaikken muille sitä sanokaan. Se tuntuu hyvältä. Se näyttää hyvältä. Se vapauttaa, mutta samalla kahlitsee. Se jää elämään iholle, kuin tarina menneisyydestä. Arvet ovat ikuisia. Aina lähellä. Minä ja arpeni. Poika joka on kokenut kovia, vai poika joka hakee huomiota. Sitä ne arvuuttelee.
Tuntemattomille ulkoapäin niin tyyni ja rauhallinen, peräti viileä. Pelottavakin kenties? Sisältäpäin kuitenkin raunioina. Täynnä pelkoa, hyväksytyksi tulemisen halua, ja ikuista yksinäisyyden tunnetta. Sitä musertavaa tunnetta, kun tietää ettei kuulu tänne.

Anteeksi vuodatus. On vaan niin paha olo.

17 kommenttia

  1. Voi eeih.. Toivottavasti kaikki alkaa menemään parhain päin taas pian! Koita pärjäillä..♥ Tuo ei todellakaan ole mukavaa, uskon että minulla on edes hivenen käsitystä siitä mistä puhut.. :[

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin :/ toivotaan parasta ja pelätään pahinta :)

      Poista
  2. voin samaistua täl hetkel aika hyvin, just laitetut meikit valuu pitkin poskia, liian heikko edes vilkaisemaan peiliin mikä ruma naama sieltä takas kattois. Hiljaa koko päivän koulus ja kukaan ei sano sanaakaan mulle, poikaystävä osoitti että on ihan sama oonko sen kans suhtees vai en häpeää kummiskin mua. Oon huomannu kuinka saan jollain tapaa henkistä voimaa oksentamalla ja nääntymällä, noh jokaisella oma tapa... voimii sulle kaunokainen :<

    VastaaPoista
  3. Ää, toi loppuosa tekstistä oli jotenkin tosi ihana. En tiiä voiko näin sanoo mutta itestä ainaki tuntuu et viiltelyyn jää koukkuun ku huumeeseen, se on ainoo apukeino pois ahdistuksesta. En tunne sua mitenkään muuten kun tän blogin kautta & voin sanoo et oot ihana persoona & tosi kaunis ihminen sisältä ja ulkoolta. Voimia sulle paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huumeeksi sitä varmaan vois just sanoa. Ja kiitos kiitos :3

      Poista
  4. :( Varmaan kaikki tätä sulle sanoo, mutta se on totta.
    Kaikki tulee vielä menemään paremmin. Nyt vain päivä kerrallaan ja selvität vaikeita asioita.
    Lopussa se palkitaan! <3

    VastaaPoista
  5. Mulla samanlaiset tunteet ja samanlainen olo. Ei kukaan varmastikaan huomaa jos mä lähtisin ja jättäisin tän kaiken paskan taakse.

    VastaaPoista
  6. tiedän tunteen mut oikeesti oot ainakin mun mielestä söpö ja just hyvä noin usko mua :) oot mulle tärkee vaikka ei pidetäkkään mitään yhteyttä<3

    VastaaPoista
  7. Toi loppuosa tekstistä oli tosi ihana ja kirjotit sen juuri niin kuin itsekkin ajattelen viiltämisestä. Se on vaan vapautus kaikesta ahdistuksesta hetkeks. Samalla kuitenkin tiiän tekeväni väärin perheelleni varsinkin, kun oma serkkukin on tehny itsemurhan. Oon vaan liian koukussa siihen ja sen lopettaminen tuntuu lähes mahdottomalta...
    Ei ollu tarkotus tulla purkaan omia tuntemuksia tähän vaan tulla sanoon, että en ehkä tunne sua oikeessa elämässä, mutta blogin perusteella vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä ja mun mielestä oot kaunis ulkookin, jos näin saan sanoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään vaikka niitä tunteita tänne purkaa, kiitos tosi paljon ja saa sanoa ! C:

      Poista
  8. Toivottavasti löydät tien pois ahdistuneisuudesta! Muunkin kuin viiltelyn. Itselläni meni siihen vuosia.

    Oot söpö!

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)