tiistai 6. marraskuuta 2012

Ooonaaa♥

UUUUUUUHH On niin hyvä olo !
Oon nyt tässä Oonan kanssa istuskellu tän illan (Sanna, Oonan pikkusisko oli myös alkuillasta täällä) Kaljaa on menny taas kerran jonk9in verran >:) Voitte kirjoitusvirheistä päätellä kuinka paljon... Oltiin sitten tossa paikallisessa baarissa Venlassa ja otettiin muutamat salmarishotit ja kyllä vähän päässsä heittää... Mutta siis asiaan. Tää postaus on omistettu Oonalle joka on mun paras ystävä tältä paikkakunnalta, Nurmijärveltä.

Tutustuttiin joskus 2010 talvella ja siitä asti ollaan tapailtu aina säännöllisesti ja vähän epäsäännöllisemminkin, eli sillon tällön. Varsinkin tän kesän jälkeen, kun mun silloinen paras ystävä Karita muutti pois tuolta nuorisokodista niin on ollut ihanaa kun oon melkeinpä millon vaan voinut tulla Oonan luo kylään. Puhumaan kaikista ongelmista, iloista ja suruista. Tai muuten vaan viettämään iltaa. Niin kuin oon ennenkin sanonut niin sanon nytkin, että vertaistuki on se paras tuki :) Koska Oonalla on samantapasia ongelmia ja voin ihyan vapaasti puhua sille mistä vaan. Kaikille uusille lukijoille ja anonyymeille, asun siis tosiaan nuorisokodissa. Arki siellä on niin erilaista kuin normaalissa kodissa ja siksi on ihanaa kun voi tulla jonkun ystävän luokse, vähän niinkuoin pakoon niiltä kaikilta säännöiltä ja murheilta. Tärkeimpiä ihmisiä mulla on tässä maailmassa muutama, Oona, Sanna, Karita, Lotta, Silja, Laura, Senja ja serkkuni Hilja. Ilman heitä en tosiaankaan olisi tässä, ja olen niin onnellinen että kaikki nämä henkilöt kuuluvat elämääni.

Tämä postaus tosiaan kertoo Oonasta, Henkilöstä jonka puoleen käännyn kun en jaksa enää. Henkilöstä, josta saan konkreettista tukea heti kun sitä tarvitsen ja jolle annan tukea parhaani mukaan. Ja tässä olisi muutamia kuvia meistä, näiden muutaman vuoden varrelta!





Nyt ilta/yö mikälie jatkuu rakkaani kanssa heippahei ♥

7 kommenttia

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)