tiistai 6. marraskuuta 2012

Huonepostaus (toivepostaus siiiis !)

Nonii elikkä tässä on tää mun huone. Täytyy nyt ihan alkuun sanoa, että tää on koko laitoksen pienin huone ja muutenkin aika kaukana mun ihanteista, koska en ite pysty hirveesti huonekaluihin tai esimerkiksi seinien väriin vaikuttamaan. Mutta kyllä tää tällä hetkellä tosi kodikkaalta tuntuu.
 
 
Yläpuolella olevassa kuvassa on vaatekaappi, hylly jossa on kaikenlaisia suitsukkeita, leffoja sekä hygieniatarvikkeita ja pöytä joka on täynnä kirjoja, koulupapereita ja piirustus/maalaustarvikkeita.
Luen ja piirtelen tosissaan aika paljon valokuvaamisen ja muun ohella :)
 
 
Tossa kuvassa on sänky ja minä peilissä moi! : D Vasemmassa yläreunassa näkyy tollanen "kaverikuva seinä" Lakanat ja pyyhkeet on myös laitoksen ja niistä en kyllä tykkää yhtään
 
 
Nyt näkyy kunnolla noi kaverikuvat ja sit toinen seinä missä on Mansonin kuvia ♥
Unilelujaki löytyy jaja yöpöydällä lukemista, suklaata ja kahvia!
 
 
Siinä vähän eri kulmasta taas kuva. Laukkuja on aika paljon kerääntyny ja ne roikkuu kameran jalustimessa. Kalenterikin on ihme ja kumma ajantasalla.
 
 
Värikkäitä kuvia, tyhjiä pulloja, pyykkikori ja roskis.
 
 
Hehee siellä on taas se vaatekaappi, ja tossa kaapin ovessa oleva teksti on Jossun kirjottama.
Sit ku muutan täältä nii oon ajatellu viedä ton kaapin, tai ainaki sen oven mennessäni >:)
Huomatkaa myös muutama röökiaski tän parin vuoden ajalta..
 
 
Sit vielä lähikuvat noista seinistä. Kaikki varmaan tietää, että ennen tällästä postausta siivotaan vähäsen mutta periaatteessa mun huone on aina tän näkönen. Mulla on joku pakkomielle etten voi alkaa nukkumaan ennen kun oon siivonnu ja lattia on tyhjä tavaroista.

Siinä oli siis mun huone, mitäs tykkäsitte?


9 kommenttia

  1. Ehana<3;D
    toi on niin siisti.. Mun huone on melkeen aina ku pommin jäljiltä ja vaatteetki aina ympäri Sohvia ja lattioita ja sänkyjä :D.. Mut miten muuten ne löytäs;)

    VastaaPoista
  2. su huoneest on just semmone minkä haluisin.. tommone pieni ja kodikas c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tää aika jees, haluisin vaa vähä erilaiset huonekalut nii sit ois täydellistä + eriväriset seinät >:)

      Poista
  3. vähä toi on kiva!! tommone kiva kodikas (: sie oot kovapoika polttaa röökii xD mut joo magee huone

    VastaaPoista
  4. Laskeppa joskus kuin paljon tuossa on röökiaskeja ja kuin paljon nuo maksais yhteensä :D !

    VastaaPoista
  5. ääää lähin lukee näit vanhoi postauksii ja hihi ei helvetti nä on söpöjä (vaikka eihän ne mis oot ihan maassa mitää söpöö oo mut kyl tiiät mitä meinään) täki on aaaw <3 x33

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)