sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Ei taas menny ihan niinku elokuvissa, vaan paremmin

Mun viikonloppu.
Se oli täydellinen... Paras ikinä!
Tapasin nimittäin yhen miehen :)
Heheee oon niin onnellinen! Oltiin tosiaankin juteltu joskus vuos sitte netissä aika paljon, mut ei ikinä onnistuttu näkemään. Perjantaina tekstasin sitten tälle miehelle ihan muuten vaan, että missä se on. Se oli menossa porukoilleen (n.1,5 tunnin ajomatkan päähän joutsenosta) ja koska mäkin olin menossa porukoille niin sovittiin sitten "treffit" ja n. 23 aikaan se tuli autolla hakemaan mua. Ajeltiin aika kauan ympäri joutsenoa ja juteltiin niitä näitä. Olin ihan täpinöissä ja poltin varmaa kahen minuutin välein tupakkaa. Joskus puol yhen aikoihin päädyttiin sellaselle laskettelukeskukselle josta oli ihan helvetin mahtavat näköalat. Jäätin siihen rinteelle ja puhuttiin jotain vanhoista säädöistä ja sen sellasista. Kysyin jossain kohtaa et "oonks mä sun säätö" niin se vastas "Et, säätö on liian negatiivinen sana, oota mä mietin jonku sopivan sanan" Sytytin tupakan ja odotin.
"Kumppani on parempi sana"
"Oikeesti?" Kysyin.
"Joo, mistäs sitä tietää jos sust tulis mun elämänkumppani"
Pakko sanoo et sillä hetkellä olin ihan myyty.. Jos oltais seisty jossain nii jalat ois satavarmasti pettäny alta. "Pitäiskö mun nyt olla rohkee?" Sanoin ja odottamatta vastausta käännyin suutelemaan.
Istuin siinä, tän miehen sylissä sitten koko yön, puoli viiteen asti pussaillen ja siirappisia rakkauslauluja radiosta kuunnellen. Se oli niinku otsikossakin lukee, parempaa ku mikään elokuva.
Loppu viikonlopun, lauantain ja tän sunnuntain oonki sit vaa hymyilly ja ollu onnellisempi ku pitkään aikaan... Kävin mä tänää valokuvaamassaki mut laittelen niitä kuvia sit huomenna jos oon palannu maan pinnalle täältä pilvistäääää heheee :)
(Kuva netistä)


21 kommenttia

  1. Awwww...... Ihan sikasöpööööö :3 kivaa että menee paremmin <3

    VastaaPoista
  2. eikä kui ihanaa!! <3 onnee teillee iha hirveesti(: ps.pystyktö laittaa kuvaa?

    VastaaPoista
  3. Wiuu! Onnee :)) ihanaa että oot tavannu jonkun!

    VastaaPoista
  4. ihan mieletöntä <3 ihanaa, onnnnnea! c:

    VastaaPoista
  5. JEEEEE ,<3 oon niin onnellinen sun puolestaa!!!

    VastaaPoista
  6. Heheee kiitos kaikille kommentoijille! :))

    VastaaPoista
  7. ooiiii kuin söpöö!! onnea kauhiasti ! :3

    VastaaPoista
  8. ihanaaa, oon tosi onnellinen sun puolesta ja ehkä vähän kateellinen tän miehen puolesta :D

    VastaaPoista
  9. Hei jee!! :) Tulin jotenki itekki paljon paremmalle mielelle ku luin ton ((:

    VastaaPoista
  10. sulosta! onnea teille!(: piristi kivasti munki iltaa(:

    VastaaPoista
  11. voisimpa olla ton miehen paikalla ü purr

    VastaaPoista
  12. aww, tuli itellekin tosi hyvä mieli kun tätä luki! ; u ;
    Oon tosi ilonen sun puolesta, vaikken sua tunnekaa. Onnee teille ihan hirveesti! ; u ;

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)