tiistai 2. lokakuuta 2012

perusssssettii

Hui, 29 päivää mun 18-vuotis synttäreihin!
Fiilikset on aika ristiriitaset, toisaalta täysikäsyys on iha jees.
Saa tupakkaa ja alkoholia. Kunhan vaa rahaa löytyy Mut sit toisaalta tulee kauhee vastuu,
varsinki ku muutto alkaa lähestymään...

Nykyää on koko ajan sekava olo. Kaikki on iha hyvin,
mut silti tosi huonosti :/ Aina ku tapahtuu jotai hyvää tai on hyvä olo
nii unohan sen melkeen heti ja paha olo tulee tilalle. Viikonloput on kyl
melkee aina kivoja. Viime vklpn olin kotona joutsenossa, hengailin kylillä
serkun ja kavereiden kanssa ja sit vaa chillailin kotona. Sain myös vihdoinkin uuden
kännykän sen vanhan paskan tilalle. Ja oon tosi tyytyväinen tähän
Samsung S5690 Galaxy Xcover:iin

<----- (Kuva netistä) 
(Kuva netistä)

Mul on täs kännykäs viel netti nii voin olla facessa ja bloggerissa, tai melkeenpä missä vaan aina ku haluun. Kätevää ku ei tarvii pitää mitää dösä-aikataului tai lukujärjestystä mukana, sillä ne voi aina kattoo netistä. Myös musiikkia pystyy kuunnella ja latailla kaikenmaailman pelejä ilmaseks. Suosittelen kyllä lämpimästi :)


Eipä mulla muuta. Hiukset on vieläki mustat ja elämä rullaa eteenpäin yhtä epänormaalisti ku aina.

2 kommenttia

  1. näin aluks, onnee vaan tälleen aikasin sun synttäreist c: mut sun pitää oppia nauttimaan pienistä ja isoista asioista, unohtaa paha olo. Heti kun tulee sellane olo, tai unohdat jotain ihanaa mitä sulle on tapahtunut, kuuntele joku sulle tärkeä biisi johon liittyy hyvii muistoja tai hyvii aikoja ja vaan muistele niitä... Toimii joskus mun masennukseen aika hyvin ko oon jossain skoles tai oon yksin lagaamas tätä paskaa mitä joutuu nielee muilta. Tai tee jotain luovaa mil saisit purettuu tunteita esim. oon huomannu et mun masennuksen "ansiost" mun mieleni on hyvä kehittämään runoja, vaik kaikki mitä kirjotan on surullist, se auttaa mua käsittämään mun tunteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista :) Toi on kyl ihan totta et esim musiikki auttaa siihen pahaan oloon jonkin verran ja just muistot tulee hyvin mielee, joskus vaa on nii paha olo et se musiikki saa vielä surullisemmaks ja muistotki satuttaa + ikävä kasvaa Yritän kyl just kaikkii luovii keinoja, maalaamista ja valokuvaamista varsinkin. Kyllä tästä selvitääään :))

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)