maanantai 29. lokakuuta 2012

Maanantai ja hyviä muistoja!


Taas yksi hyvä päivä muiden joukossa! Tulin rakkaan ystäväni Oonan luokse muutama tunti sitten. Juoruttiin kaikki viimeaikaset juorut, otettiin valokuvia ja kuunneltiin musiikkia. Kahvia ja kaljaakin on mennyt jonkin verran. Aika peruspäivä siis :)

Tällä hetkellä ei stressaa mikään, ei edes se Kela-juttu tai syntymäpäivät.
Niitä ehtii murehtia huomennakin. Oon vaan tosi onnellinen tänään,
kun tiedän et mul on paljon ihmisiä ympärillä jotka oikeesti välittää.



Ulkona tuoksuu pakkanen ja muistot. Niin paljon hyviä muistoja menneisyydestä.
Kavereiden kanssa vietettyjä hetkiä. Kaikkea kännisekoiluiden ja lapsena tehtyjen lumiukkojen väliltä. Naurua, viattomuutta ja aitoa iloa.

Tiedätte varmaan sellasen sanonnan kuin "Aika kultaa muistot" No mun
kohdalla se pitää ainakin paikkansa. Yleensä kun mun lapsuudesta ja nuoruudesta kysellään,
niin ne hyvät asiat muistuu mieleen ensimmäisenä. Esimerkiksi ylä-aste oli yhtä helvettiä,
mutta vaan jos sitä tarpeeksi miettii. Koulukiusaaminen, masennus ja kyyneleet on hukkunu
syvälle mun mielen syövereihin. Kaikki hyvät asiat peittää ne alleen ja niitä huonoja harvemmin muistelee. Lapsena ja nuorena oon kuitenkin kokenut elämäni parhaat hetket. Ja ne on ollu niin mahtavia, ettei sanat riitä niiden kuvailemiseen.

Mutta nyt takasin tähän hetkeen ja uusien hyvien muistojen luomiseen Oonan kanssa.
Palaillaan :)

2 kommenttia

  1. oi vitsi kui hienoi kuvii!! ja ihana toi banneri :D vaikutat tosi ihanalt ihmiselt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihii Oonarakas teki ton bannerin<3 ja kiva että aattelet nii :) oon mä aika jees :D:D kai.. :P

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)