keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Kotona taas (jos niin voi sanoa)

Nurmijärvellä pitkästä aikaa.
Puolet lomasta on ohi ja voin kyllä sanoo, että hyvin on menny.
Olin Perjantain ja Lauantain välisen yön yhellä Senjalla
 ja siellä oli jonkin verran muitaki kavereita.
Juotiin ja pelailtii juomapelejä. Oli kyllä mahtavaa!
 
Oon lintu moi :)
 Lauantaista tähän päivään asti olin yhen Siljan kanssa sen poikaystävällä.
Molemmat on kyllä loisto tyyppejä, ja hauskaa oli!
Vietettiin kekkereitä, siivottiin, kokkailtiin, valokuvailtiin, pelailtiin ja tehtiin paaaaljon muutakin.
Aika meni kyllä ihan liian nopeesti :(
 


 Pakko silti myöntää, että on ihana päästä omaan sänkyyn nukkumaan,
vaikka vaan yheksi yöksi. Huomenna loma nimittäin jatkuu, kun lähen
junalla kohti joutsenoa. Mutta joo nyt nukkumaaaaan :)
 
P.S ei yhtäkään uutta viiltoa nyt loman aikana! Jesjes

8 kommenttia

  1. Tosikivoit kuvii!! ja hyvä sun puolest ettei oo tullu viiltoi! C:

    VastaaPoista
  2. Aloin nyt seurailemaan sun blogia, lisätä ja lueskelin tekstejä jonkun verran taakse päin, niin ne tekstit jotka luin, oli suoraan kun mun sydämestä, ja ajatuksista.. <3 mut mä en oo vaan puhunu kellekkään, eikä kukaan muu, kun mun pari kaveria tiedä tästä mun tilanteesta, ja sen takia en kirjottele oikein siitä asiasta blogiini... Yks läheinen kaveri on yrittäny saada mua mun ahdistuksesta ja viiltelystä puhumaan, mut en mä uskalla... (anteeks tuli hirvee avautuminen:<< ) mut tiivistettynä; sä oot toosi söpö, sulla on tosi ihana blogi, ja voisin myös ajatella että olet todella mukava persoona!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) kiitos ihanasta kommentista ! ja jos löydätmut facebookista niin lisää ihmeessä kaveriksi :)

      Poista
    2. sä löydät mut varmaan helpommin, jenny viitanen :)voin kokeilla silti etsiä sua :)

      Poista
  3. En löydä:( tosin en tiedä johtuuko siitä että olen kännykällä, joten en ihan kokonaisuudessaan näe sitä listaa jonka se mulle antaa..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki oon nyt kännykällä mut, lisään sut ku oon koneella :)

      Poista
    2. Juu:) en tiedä tuleeko monta eri vaihtoehtoa, mutta mun profiilikuvana on semmone kuva, jossa on tekstiä alareunassa, ja kuvan väritys on joku seepian värinen :))

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)