sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Ahdistaaaa!

Ei vittu... Mul pitäis huomen alkaa kahen viikon työssäoppiminen
Joka on kuitenki aikalailla mukautettu. Oon nimittäin menossa
Järvenpäähän sellaseen "Emalikukka" nimiseen paikkaan tekemään
Esittelykansiota.
Siihen Emalikukkaan kuuluu 17 eri yritystä, on kynttiläpajaa, kultasepänliikettä, valokuvaamoa
ja monta muutaki mestaa. Mun pitäis haastatella melkeen kaikkien yrityksen omistajia, valokuvata
niitä ja niiden työpaikkoja. Ja sit jotenki tehä koneella toimiva kokonaisuus ja tulostaa se kansioks...
 (Kuva netistä)

Ensimmäinen ongelma on, että unohdin lukujärjestyksen kouluun ja mulla ei oo pienintäkään havaintoa monelta mun pitäis huomenna sinne mennä.
Toinen ongelma on kuitenki haastavampi. Mulla ei nimittäin oo yhtään motivaatiota tällä hetkellä ryhtyä koko hommaan. Ahistaa ihan saatanasti ja päässä on ihan liikaa ajatuksia.
 (Kuva netistä)

Tuntuu etten vaan jaksais nousta sängystä, etten jaksais enään mitään. On vaan niin kamala olo.
Otin äsken jonku verran tarvittavia. Vaikkei ne mitään autakkaan.
Ihan sama. Meen vaan nukkumaan ja toivon et aamulla kaikki ois paremmin.
Vaikka tiedän ettei ookkaan..


2 kommenttia

  1. en ihmettele et sulla ei ole motivaatiota siihen esittelykansioon, vaikuttaa et ois liikaa tekemist... Plus se ahdistus :C

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)