torstai 27. syyskuuta 2012

kollaaaaaaaasi!

Tänää oli raskas päivä!
12 tuntia koulumatkalla ois riittäny,
mut sen jälkeiset tapahtumat oli vielä paljon, paljon rankempia.
Näihin tapahtumiin liittyy rikkinäinen ovi jossa törröttää tuoli, erittäin verinen lattia, seinä, käsi, sekä monia vaatekappaleita ja ikkunasta hypännyt tupakkaa polttava poika. Jääköön nyt teijän mielekuvituksen varaan et mitä tänään tapahtu, koska sitä en aio kertoa. Kerron jostain ihan muusta.
 
 
Yleensä kirjotan vaan jotain näihin postauksii ja unohan kaikki "lupaukset"
et joo kirjottelen huomenna tästä ja tästä. Tai vaikka et ylihuomenna kuvia siitä ja siitä, mut nyt kirjotan jostai mistä oon ennenki puhunu. Nimittäin siitä mun kollaasista, jonka koulussa tein.
 
Tos nyt on muutamia mulle tosi tärkeitä tai vähän vähemmän tärkeitä asioita!
 
Isommissa henkilökuvissa on paras ystävä, edesmennyt paras ystävä ja serkku.
 
Pienemmissä kolme tämänhetkistä lempilaulajaa: M.i.a, Damian Marley ja Asa.
 
Rauha & rakkaus ja hyvä & paha kuvastaa kai mun ajatusmaailmaa, samoin peace ja yin yang merkit.
 
Facebookin ja Bloggerin valitsin tähän siks, koska ne on tuonu paljon iloa ja esim monia uusia ihmisiä mun elämään.
 
Ponke´s merkki ja kynsilakka kuvastaa meikkaamista ja vaatteita, sekä kaikkia niihin liittyviä asioita.
 
Kahvia ja tupakkaa tuskin tarvitsee selittää... Ja ahdistuneisuus/masennus näkyy alhaalla keskimmäisessä kuvassa.
 
Ainii ja elefantit vaa on vitun siistei + noi tarrat oli värikkäitäjee : D
 
Tos nyt oli taas lisää informaatiota musta ja mun "upeasta" elämästä.
+
Siihen liittyvistä ihanista ihmisistä ja asioista.
Ihan jees taulu tosta tuli, mitäs te lukijat tykkäätte :)


1 kommentti

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)