torstai 6. syyskuuta 2012

Jesjes

Vihdoinkin pääsin kirjottamaan!
 Mulla oli siis tosissaan tietokoneen laturi paskana
 melkein viikon ja tänään sain uuden.
 
 
Ei tässä hirveesti oo mitään tapahtunu. Viiltelyä nyt on ollu muutamana päivänä vaikka ensin oon yrittäny purkaa tätä ianikuista pahaa oloa mm. Valokuvaamalla, maalaamalla, musiikin kuuntelulla, kävelemällä, keinumalla, puhelimeen puhumisella, itkemällä, syömällä ja syömättä olemalla.
 
Koulussa menee hyvin ja perheen kanssa myös. Ainoo paikka missä nykyään kaikki meneekin päin persettä on tää laitos. En oo puhunu sen erään ohjaajan kanssa n. kuukauteen ja kaksi uusinta nuorta ovat niin kusipäitä etten kestä! Oon nyt ollu melkeen joka päivä niin paljon poissa täältä, kuin vaan suinkin pystyy. Käytännössä käyn vain suihkussa ja nukkumassa täällä. En tiiä mikä siinä on, mutta ilmapiiri on niin paska ja tuntuu ettei kukaan hoida, tai ettei ketään edes kiinnosta mun asiat, vaikka niissä on tapahtumassa tosi isoja muutoksia, kuten just
                                                                               se omilleen muutto.
 
Ps. Eräs erittäin iloinen uutinen oli kuitenkin, kun sain eilen vapautuksen armeijasta!

10 kommenttia

  1. paaljon voimia sulle pietu! täytätkö tänä vai ens vuonna 18? (:

    VastaaPoista
  2. vaikuttaaa tekstin perusteella silti että asiat on paranemaan päin? (: oonko oikeessa? toivottavasti nimittäin olisi niin ihanaa nähdä täällä joskus sellasta, että vihdoinkin elämä on yksinkertasesti vaan _kondiksessa_, voimia paranemiseen yms <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä nyt tiedä, ihan suht hyvin menee mut nii.. :s kiitos paljon!

      Poista
  3. Moi, oon lukenu tän sun blogin kokonaan läpi ja ihan kyyneleet silmissä mietin että oot kyl tosi vahva ihminen ku oot pärjänny kaikkien kamalien asioiden läpi. Onnea elämään ja jaksamista <3 :)

    VastaaPoista
  4. Voi Pietu :( Säälittää että yhelle ihmiselle näin paljon kaikkea huonoa :( Mäkin oon lukenu tän sun blogin kokonaan, ja tiiän ton tunteen kun kuulee että läheinen on tehny itsemurhan. Sillä mun oma isä on tehny sen myös, samalla tavalla kun sun paras kaveri. Toivottavasti sun kaverilla ei nyt oo murheita ja kaikki on hyvin. Ja pärjäilemistä sulle ja kaikkea hyvää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arvostan et jaksatte kahlata tän sekamelskan läpi ja pärjäilemisiä sinnekin päin! :)

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)