maanantai 27. elokuuta 2012

Viimeinen viesti


Lauantaina 25.08.2012 tuli 1,5 vuotta parhaan ystäväni, Johannan kuolemasta.

Muistan vieläkin kristallinkirkkaasti sen hetken
kun kuulin mitä oli tapahtunu. Nuorisokodin johtaja
koputti oveen, käveli sisään ja sano vaan että:

"Pietu. Jossu on kuollu."

Siihe ne kirkkaat muistikuvat loppuuki.
Muistan itkeneeni enemmän kuin koskaan ennen.
Kyselin monia asioita, koska en uskonut tätä johtajaa.
Miten? - Hirttäytymällä.
Missä? - Heinäladossa.
Millon? - Perjantaina.
En vaan voinut käsittää, että en enää ikinä koskaan
saisi nähdä tai koskettaa rakkainta ihmistä elämässäni...
(Kuva netistä)

Tähän puoleentoista vuoteen on mahtunu vaikka ja mitä.
Oon saanu kavereita ja menettäny niitä.
Oon nauranu ja itkeny.
Oon viillelly ja ollu viiltelemättä.
Oon tehny monia asioita, mutta kaiken oon tehny ilman sua...



Kevään ramppasinkin sitten edestakaisin osaston ja nuorisokodin välissä.
Se oli todella sekavaa aikaa. Lääkitystä muokkailtiin koko ajan ja muistikuvat
on aika heikot niistä päivistä ja viikoista. Tunsin pitkään kamalaa syyllisyyttä, koska tiesin
ja tiedän vieläkin, että olin tärkein ihminen Jossun elämässä ja juuri sinä kohtalokkaana
perjantaina me riideltiin pahasti...
"Oot muina kertoina puhunu
 mut ympäri. Mut rakastan
 sua. Ja sä pärjäät. Voit
 syyttää mua ku kaikki on
 mun vika ja mun päätös. Älä
 turhaa vastaa. Ku en tuu
 näkee sitä viestii. Anteeks"


Viimeinen viesti Jossulta tuli 25.02.2011 klo:18.50

On vaan ihan helvetin ikävä.. Onneks on muistoja♥

6 kommenttia

  1. Voiei :c koita pärjää.. otan osaa<3

    VastaaPoista
  2. Alkoi oikein itkettää tätä lukiessa :c koita pärjäillä!

    VastaaPoista
  3. kuka tuon kauniin, ongelmoituneen nuoren ruumin löysi? missä tämä tapahtui ja pärjäile <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisko ollu, että naapuri olisi löytäny, ja sellasesta heinäladossa, jossa oltiin joskus yötä kun oltiin karattu..

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)