sunnuntai 19. elokuuta 2012

Täydellisyyttä!

Ei saatana...
Oli ihan varmasti paras viikonloppu pitkiin aikoihin,
siis ihan täydellinen! Oon vieläki ihan sanaton.


Olin siis Joutsenossa sellasella peace&love-festarilla,
jonka nimi oli Kontufolk. Siel oli kaikkii erilaisii kojuja mis
 esim. myytii etnistä ruokaa ja koruja tai sit tehtii ite jtn
sarjakuvii tai maalattii kiviä yms. Mut kaikista paras

juttu oli ku Asa esiinty! Oioioi,
jengi oli ihan fiiliksis ja me vaa tanssittii ja laulettii siel mukana, Olin oikeesti onnellisempi ku
pitkiin aikoihin! Keikan jälkee
makoiltii riippumatoil yhen
kaverin kaa ja saatii hyvä idea
et lähetää metsästää Asaa,
mentii sen ladon taakse missä
kaikki artistit esiinty ja siel se
oli jossai takahuoneessa,
saatii nimmarit siltä ja sit se
jotai siin sano viel et hyvää
jatkoo ja jee oli tosi kiva viikonloppu!
:)

<---- (Kuva netistä)


Asa Masan nimmari :P

6 kommenttia

  1. Oiii oot söpö <3 noi blondit sopiii ihan sairaan hyvin!! jajajaj ASA on iha sairaaan hyvä

    VastaaPoista
  2. voisitko tehä video postauksen? oot tosi söpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä varmaa jossai vaiheessa semmosen teen! Ja kiitos C:

      Poista
  3. kuullosti aika rennolt festarilt :) ja kiva kuulla et oot onnellinen :) (oon hiukan stalkannu sun blogii mut en oo viittiny kommaa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiva että nyt uskalsit kommentoida :P

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)