perjantai 10. elokuuta 2012

kolmeataraxiakurkustaalasjaäkkiä

Ihanaa, toinenkin positiivinen päivä :)
Koulussa oli tosi jees, sain pari kaveria enkä ollu hetkeekää sillee ulkopuolinen.
Sen jälkeen tulin tänne talolle ja alotin laitostoverin kanssa ensimmäisen osion
mun mittavasta hiustenvärjäys-operaatiosta. Muutenki oon saanu _tosi_ kivaa palautetta
mm. blogipostauksista, facebook-kuvista ja kaikesta muustaki !
Tuntuu tosi hyvältä :)




Noin mun piti kirjottaa...
Mut sit sattu pieni tapahtumaketju, jonka vuoks jalkaa ja kättä koristaa tutut valkoset siteet...

(Kuva netistä)

On niin paha olla
käperryn palloksi
kuin siili
ja itken



7 kommenttia

  1. yritä pärjäillä! lähetän sulle voimia<3

    VastaaPoista
  2. koitappas pärjäillä :) ja yritä rohkeasti vaan olla koulussa, kyllä se siitä c:

    ...tuli noiden sanojen myötä melko paskanpuhujafiilis, en itsekään noudata ohjeitani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään, kyllä mäkin välillä annan neuvoja joita en noudata :)

      Poista
    2. paitsi että mä annan niitä aina..

      Poista
  3. oon pahoillani, jaksamisia ._.

    VastaaPoista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)