torstai 19. heinäkuuta 2012

Kellun taas avaruudessa

Olin tänää siellä psyk. polilla, lääkitystä nostettiin jonkin verran.
Olin myös terveyskeskuksessa ja kipsi otettiin pois.
Mulla oli vapaapäivä ja sää oli mitä mahtavin.
Kaiken järjen mukaan mun pitäis olla ilonen ja tyytyväinen, mutta ei.
En vaan ole.. Masentaa, itkettää ja ahdistaa.
Okei, mul oli hyvä olo. Tositositosi hyvä ja onnellinen...

Meikkasin pitkästä aikaa ja valokuvailin.
Kuuntelin musiikkia, lauloin mukana sekä join kahvia.
Ihan yhtäkkii, ilman mitää varotusta se vaan iski.
Kamala kihelmöivä tunne sisuskaluissa..
Se tunne levis ja levis.. Kaikkiin jäseniin.
Hengitys alko olla katkonaista ja hankalaa.
Heitin tupakan pois ja tulin omaan huoneeseen.
Pää rupes täyttymää eri ajatuksista ja muistoista,
joita tulvi kokoajan lisää ja lisää..
"Muistatko Jossun?"
"Entäs vuoden 2010 kesän?"
"Ekan osaston?"
"Viime yön painajaisen?"
"MuistatkomuistatkoMUISTATKO!?"

Tuntu just siltä ku ois oikeesti ollu pyörremyrsky pään sisällä.
Aloin itkeä ja laitoin musiikkia soimaan.

--> Juju - Huuda <--

Kyllä mä vittu muistan... muistan ihan liikaa hyviä ja huonoja muistoja. Vaikka läheskään kaikkea en muista, mutta silti... Teki ihan helvetisti mieli satuttaa itteäni, viillellä tai jotain, menin kuitenki sen sijaan pitkään suihkuun.. Oletin et se ahdistus ja ajatukset jotenki valuis veden mukana viemäriin,
olin väärässä.

(Kuva netistä)

Olo vaan paheni ja paheni... viiltelin jonkin verran.
Tunnen itteni niin turhaks.

2 kommenttia

  1. miten sun porukat suhtautuuu sun tyyliin oot söpö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa tosi hyvin :) Joskus on tullu jotai kommenttii et näytän tosi synkältä mut se oli sillo ku puolet naamast oli kajaalin peitossa :D Ja kiitos paljon!

      Poista

Kaikki kommentit on tervetulleita, mutta julkaisen vaan asialliset :)